Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Sitter här och åter sushi

Kategori: Allmänt


Hela dagen lång

Ledig idag och igår, Gud så skönt!
Igår tvättade jag och bytte gardiner. Tänk att nya gardiner kan få ett helt rum att se annorlunda ut! Jag trivs så bra i vårat "nya" vardagsrum så det är inte klokt! 

Har precis tränat och sitter nu och moffar i mig sushi! Mums tycker jag 
Måste bara få skryta lite. Gjorde marklyft idag och körde uppvärmning med 20 kg som vanligt, son körde jag två set (8reps) med 30 två med 35 och två set med 40 kg!! Jag har inte provat att maxa än eftersom att jag känner att jag måste få in tekniken ordentligt först så jag inte lyfter fel. Men det är stort framsteg eftersom att jag när jag började träna tog bara stången (20 kg) 
Jag jämför mig endast med mig själv, och vissa tycker säkert att jag är knäpp som tycker att 40 kg marklyft är mycket, men för mig är det mycket och jag ör stolt att jag gör framsteg!! 

Kram kram /R

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bra träna på

    2014-01-23 | 03:12:19

Kommentera inlägget här: