Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Lördagsunderhållning

Kategori: Allmänt

Skönt att vara nästan själv på gymet, jag jobbar så konstiga tider och konstiga dagar att jag ofta glömmer bort vilken veckodag det är! 
Biceps axlar idag, hade egentligen ben men jag hatar att kära ben så jag skjuter upp problemet tills imorgon istället, bra karaktär osv... 

Bjuder på en äkta spännisbild! 
Skiter i vad ni tycker faktiskt, jag knäpper kort för att kunna se förändring, jag är som sagt ganska ny på det här med styrketräning så utvecklingen måste ju dokumenteras, eller? 

Puss och godnatt (snart) /R

Kommentarer

  • Anonym säger:

    KUNGEN DU !!!!!!!!! / STOLT träningskompis :*

    2014-01-20 | 21:25:08
  • parabolmats säger:

    frän bild tycker jag, jag kör i alla fall med armhävningar på morgonen.alltid nåt.

    2014-01-23 | 03:15:02

Kommentera inlägget här: