Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Lediga dagar

Kategori: Allmänt

Tjenare mina fina läasre!
Inte ska ni vara oroliga att jag inte tar det lugnt emellanåt! Jag fick en släng av halsdluss och då var jag hemma fem dagar från jobbet, så mina batterier är fulladdade :)
Förra veckan jobbade jag i Leksand torsdag fredag lördag, det var kanonkul, det var så längesen jag var där.
Sen jobbade jag i gönsklitt på söndagen, och nu är jag ledig måndag-torsdag! fast på torsdag kväll ska jag jobba i Leksand igen haha!
Det jag ville komma fram till är att det har vart mycket och full fart hela tiden, men nu har det lugnat ner sig!
 
Just nu håller jag på och tvättar, sen måste jag städa (dammsuga) det låter mycket bättre att säga städa, får då verkar det som att man är värsta husfrun och storstädar, skoja bara ;)
 
Ska in till Mora och träna och träffa Stina, p.g.a jobb och sjukliggande har jag inte träffat henne på sjuuuukt länge!
Idag är det rygg, igår var det ben och det känns idag vill jag lova. Tänk vad fort musklerna försvinner!!!
 
Nu måste jag springa ner i tvättstugan igen!
 
 
 
Puss /R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: