Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag började jag jobba halv nio och slutade elva, det var ett magont långt pass tycker jag ;) haha nejdå, men de är så lite gäster så då erbjöd jag mig lite snällt att jag kunde gå hem. 
Så nu har jag precis kört ett ovanligt långt ryggpass, min goda vän och pt har sagt att man ska försöka träna en timme , men idag blev det 1.20 
Men vad gör det då? Jag hade ganska mycket vila mellan seten :)

Min kära älskade moster har tagit sig i kragen och tagit körkort!!!!! Hon är så himla stark och duktig och jag är så stolt över henne att jag nästan får tårar i ögonen nu när jag skriver! Jag önskar henne allt gott i världen <3 

Ikväll blir det chill i våran nya soffa som jag ääälskar! 
Har även köpt en ny mixer, eller jag har köpt en mixer för jag hade ingen innan, både jag och tobben gillar den skarpt! Det går superfort att göra en smoothie plus att man blir mätt och dom blir goda som fan. Skulle helt ärligt kunna leva på smoothies! 

Här har jag blandat blåbär, hallon, lättkvarg naturell, mjölk och lite proteinpulver. Hur gott som helst!!!


Bild från i förrgår! 

Nu ska jag ta och röra på röven och åka hem 

Höj höj /

Kommentarer


Kommentera inlägget här: