Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Vasaloppsveckan

Kategori: Allmänt

Värsta veckan på hela året börjar från och med nu! 
Nu blir det omöjligt att ta sig fram, men jag är inte bitter för det. Jag har en massa jobb på gång, både på Toppstugan, arenan i Leksand och tältet i Mora. Cash is king som man brukar säga. 
Idag fick jag dock sluta tidigare från tältet, jag känner att jag kommer jobba in nog med timmar ändå. 

Nu kollar jag på curlingfinalen hos vonkan i Mora, Sverige ligger under så hoppas dom kan göra något mirakel i sista omgången, men det ser mörkt ut... 

Har tränat ett pass idag, men tänkte köra ben innan jag åker hem till Orsa igen så jag har det överstökat! 
Under uppbyggnad! 

Hejdå bloggen 

Kommentarer

  • Mats.D säger:

    Mycket träning där. ser svettigt ut men det är ju alltid nyttigt. Snart kan du ställa upp i en sån där body tävling. Ha det bra.

    2014-02-24 | 20:12:35

Kommentera inlägget här: