Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Hej

Kategori: Allmänt

Idag har jag sovit sjukt mycket, är ändå trött nu! Ny dag väntar imorgon :) 
Idag fick benen veta att dom levde på gymmet! Undrar om jag kommer kunna gå imorgon -.- 

Jägarkurs har jag vart på idag också, det gick finemang! Är lite orolig för hur jag ska lära mig allt och komma ihåg det, men det blir ett senare bekymmer.. 




Idag fyller den här bruden 23 år. Jag är så sjukt glad att jag hittade henne där nere i torello förra sommaren. Jag vet inte vad jag hade gjort annars, allt som jag gjorde där på fritiden med vänner och fotboll och allt är genom henne. Hon fick mig att prata massa spanska och tog med mig på fotboll och massa. 
Sen att hon är lika slut i huvet som mig skadat ju inte heller. Saknar henne varje dag! Som en spansk Rebbe. 
Stort grattis Anna Gutierrez <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: