Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Höst-måndag

Kategori: Allmänt

idag är det måndag och det är höst.
Jag gillar inte hösten, för det betyder att det snart är vinter och då är det kallt och jävligt Fast jag kan ju inte förneka att hlsten är fin, eller ja, den kan vara fin om det är fint väder och inte blåser stormvind så man förfryser arslet innan det ens har blivit vinter. 
Igår tog vi med oss Bann hem, han har vart jätteduktig och inte skällt alls, jag tror att han gillar mer att vara här hemma hos oss än i sin hundgård!
I morse gick jag med honom till Hansjö igen och då stannade jag och tog en fin höst-bild.
 
Fin va?
 
Nu ska jag riva ner gardinjävlarna och putsa fönstren, lär ju passa på innan det blir snorkallt eller regn.
Hejdå /R
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja det var en fin bild med fina färger tycker jag.

    2013-10-09 | 04:49:37

Kommentera inlägget här: