Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Hellouu bloggen

Kategori: Allmänt

Tobbe frågade mig igår varfrör jag inte tjänar några pengar på min blogg, jag svarade att jag inte har tillräckligt med läsare och jag skriver inte tillräckligt intressant.

FÖRSLAG PÅ TEMA/INRIKTNING SOM DENNA BLOGG SKA HANDLA OM??
använde den mest som en resedagbok tidigare, men jag kanske ska göra om den till en skandalblogg eller kanske en djurblogg. haha örke
Jag trivs med att ha en blogg att skriva några rader i ibland!
 
Tobbe har vart på unghundsmästerskap i jakt med Bann, jag tror det gick bra, topp tre iaf! Kanonkul!
Nu ska jag åka med Gita (Tobbes mamma) upp till stugan och vänta på männen i våra liv.
Ja, alltså dom kommer dit och ska äta med oss
männen alltså
 
TJADÅ!!! /R
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: