Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

En helt vanlig onsdag

Kategori: Allmänt

Tjena alla söta followers!
Igår var det onsdag, det var kul.
Jag har haft väldigt ont i ryggen så jag var sängliggandes hela dagen igår, men jag och Tobbe hade bokat blodgivning klockan 16 så då var det bara att pallra sig dit.
Det var första gången för Tobbe, men det gick bra. Han skulle egentligen få en sån där knapp som man kan sätta på jackan eller tröjan, men personalen glömde bort det så han vart lite besviken.
När man ger blod så får man välja en present. Tobbe tog en funktionströja och jag med! Sen fick jag ta en till present för att jag hade värvat honom, då tog jag en bok som heter "elsas hemligheter" 
Det finns massa presenter att välja mellan, koppar, fat, skålar, tröjor, böcker, glas, mössor, paraply m.m 

Sen åkte vi till Gagnef och hämtade vinterdäcken till pappas bil som vi nu har fått igång, precis lagom till att jobbet börjar i grönklitt! 

Nu ska jag göra lite nytta här hemma, det ser ut som en svinstia!

Hej då /R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: