Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

tjoho

Kategori: Allmänt

en liten uppdatering från spanien!
I lördags när jag kom fram så gjorde vi en massa, bland annat så käka vi lunch mitt i Barcelona city (Las ramblas)
Sen på kvällen så fick jag panikångest (typ) och tänkte "vad fan har jag gett mig in på?"R
Men i söndags var det mycket bättre och vi for runt i stan här där vi bor. Torelló heter staden, den är ganska liten typ 13.000 invånare!
Igår körde vi jan till skolan, var och hälsade på Jans moster som har tvillingar på 6 månader
sen hämtade vi jan från skolan kl 12, hem och käka mat, spelade lite fotboll och sånt
sen åkte Jan tillbaka till skolan klockan 15.00
sen var jag och Lea (den andra au -pair tjejen här i stan) till en skola och var med på spanskalektioner
det var kul
 
Jag vet redan att jag är sämst på att skriva, men ni fattar
PUSSPUSS/R
 

Kommentarer

  • Nyfiken säger:

    Varför är du dålig på att skriva?

    2013-05-07 | 10:25:45
  • flying tb säger:

    Tyckte att texten var underhållande, bra öppning och en spännande vändning på mitten! ILY <3

    2013-05-07 | 11:09:03

Kommentera inlägget här: