Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

onsdag

Kategori: Allmänt

REGN HELA DAN usch bajs
det är tur att jag aldrig kommit ur kiss och bajs-åldern för Jan är i den nu så vi kan säga bajs på massa olika språk och skratta.
Han tycker även att det är kul att lära andra barn ordet "fart" alltså prutt på engelska.
HEHE stackars Mireia!
 
Idag har jag vart på "aero step" vilket är typ som vanlig step, men svettigt var det!!
efter skolan hade Jan simning så då passade jag på att simma lite jag också, jag är sämst på att simma så jag tycker det är skittråkigt.
 Efter simlektionen lekte vi i bassängen, det var roligare! Tänk att jag är 22 år gammal och inte har mognat ett dugg sen 10 :D man måste även ha en sån där simmössa på sig när man simmar i bassängen, det var inte så kul för jag var jätteful plus att den åkte upp hela tiden. 
 
Imorgon blir det skola förhoppningsvis för jag har inte råd med en till runda på stan :O
 
C U LATER ALLIGATOR (alligejter) !!!!! /R
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: