Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag är det röd dag i Vic och Barcelona, men inte här i Torelló dock har vissa skolor stängt!
Detta betyder alltså att jag och jan banan har en mysdag hemma :)
 
I helgen har vi varit i en stad som heter Pals, den ligger vid kusten (costa brava) och familjen har ett hus där, det var jättefint och nära till en stor strand men som jag klagat på tidigare så var inte vädret på våran sida. Helt sjukt att det är så kallt här i Maj! 13 grader har det varit förra veckan och i helgen kanske det var 18 som mest och så lite vind på det. jaja, det blir väl bättre :) jag ser fram emot att åka dit när det har blivit sommar!
 
idag har jag och bananen vart hemma och lekt, det har regnat så vi har bara vart inne, spelat spel och kollat på film, målat osv. Sen har jag vart på "power tono" vilket är typ som body pump. En bp-fantast som jag såg fram emot passet väldigt mycket, men det var inte så bra, tråkiga övningar och konstig musik plus att han som hade passet inte ens gjorde i takt till musiken eller rätt rörelser. jaja imorgon blir det nåt annat :)
 
För övrigt så har jag och tobben vart tillsammans ett år idag, om man nu kan ha ett speciellt datum när man "blev ihop" haha, datumet är en efterkonstruktion av mig ;) det känns som mycket längre men ett år är väl ganska långt antar jag!
jag har även skypat med ami och lotten-totten idag på förmiddagen, det var kul :DD
 
hejsvejs /R
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: