Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

SÖNDAG

Kategori: Allmänt

Tjenare alla trogna läsare!
jag tänker inte be om ursäkt för dåligt bloggande, det är det värsta jag vet, folk som säger förlåt för att dom inte har bloggat, liksom varför ska man be om ursäkt?
 
veckan som gått har vart lika som de andra veckorna, fast nu slutar jag skolan klockan ett varje dag, så det är några fler timmar om dagen som jag måste vara med honom, det tar lite på krafterna men det gör inget :)
 
I fredags kom pappa och kicki hit, det var jättekul att träffa dom igen och visa dom hur jag har det! Vi var i Bercelona hela dagen igår och lekte turister. Det var kul för jag har aldrig vart där! eller jo en liten snabbis precis när jag landade här för över en månad sen!

Idag ahr det vart dop för jans kusiner, hela ceremonin va rpå katalanska så jag fattade inte så mycket men aja,
 
Just nu skypar jag med Torbjörn Tonfisk som leker Per Morberg och lagar mat. Enkelstekta ägg, köttbullar, bacon och grönsaker bjuds det på idag på storgatan 16a i orsa. Jag hoppas han kommer ihåg att ha fläkten på så det inte blir så mycket stekos i lägenheten, det är lätt hänt att det börjar lukta illa i tapeter och textiler då tycker jag!
 
Tråkiga nyheter på bloggen!
Lea, den tyska tjejen som också är au pair vill inte längre vara kvar här och har bestämt sig för att åka hem. Mycket tråkigt tycker jag, men man ska alltid göra det som man själv mår bra av. Det tycker jag att alla borde komma ihåg! Gör saker som du mår bra av.
så detta betyder alltså att familjen hon bor i nu söker efter en ny au pair, jag försökte på facebook men det kom bara en masssa oseriösa förfrågningar så jag försöker väl här då!
Vill du jobba som au pair och kan komma till spanien relativt snart? det är bara att höra av sig till mig så får du veta mer!
 
soliga hälsningar /R
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: