Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Söndag

Kategori: Allmänt

Tråkigt att det är söndag, en hel vecka kvar tills det blir lite action (jobb) igen!
På onsdag ska jag på ölprovning och på Torsdag blir det jobb i leksand, jag är så glad att jag har två jobb där jag trivs väldigt bra, jag hoppas verkligen att jag kan lösa så att jag har tid med båda hela vintern.
Igår var det personalfest i Leksand, men jag kunde inte gå eftersom att jag jobbade i grönklitt och på lördag så vart jag bjuden på personalfest med Tobbes jobb, men även där fick jag lov att tacka nej. Den 27:e har jag blivit bjuden på midvinterblot, men troligtvis så måste jag jobba även då, det är lite tråkigt, men man blir väl glad när lönen kommer sen. Det känns förjävligt att inte ha några pengar så just nu gör jag vad som helst för att tjäna en extra krona :)
Det är riktigt kul att snön äntligen har kommit, då är det vinter på riktigt liksom!

När jag får en riktig lön så ska jag åka till stadium outlet i sälen och kolla på längdskidor, jag har aldrig ägt ett par sånna och därför har jag heller aldrig åkt, men eftersom att vi har fina elljusspår i grönklitt så tänkte jag börja. Perfekt att göra efter jobbet eller så!
 
 
 
Några av tjejerna i mitt fotbollslag i Torelló tillsammans med Jans lag
Jag saknar dom allihopa, men jag trivs bra här hemma också
 
 
Hejdoooooo!! /R
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: