Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Veterinärbesök

Kategori: Allmänt

Det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag trodde liksom att han skulle få en salva och kanske nå medicin så vare klart sen. Men icke. Veterinären skar upp tassen ännu mer och hittade en pinne och några flisor, troligtvis så är det någonting mer kvar så vi ska skölja såret och hålla det öppet i några dagar. 
Jag själv tyckte att det var så himla jobbigt att kolla när hon skar och tryckte på såret så jag svimmade nästan (bara nästan) pch fick lov att gå ut! 
Nu sitter vi här i soffan, bann är lite småfull och jag är lite yr, men jag tror att han mår bra! 
Tobbe och bann skulle ju gå ungdoms-SM 4 oktober, men det verkar vara en omöjlighet nu! Stackars banne <3 

Bild på pinnen kommer när jag fattat hue man gör 

Höj /R 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: