Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Ytterligare svar

Kategori: Allmänt

Hallå igen!
Fick nyss in en fråga från Dolores Fransson (ej umbridge)
 
Hej Rebecca Rubin! Kanske hade denna fråga lämpat sig bättre för frågestunden men jag vågar fråga nu med!!: kan du lägga upp några bilder som visar hur det ser ut i din lägenhet?? Vore kult, tack på fölhand :) *gnägg*

Hej Dolores! Vad kul att du hittat hit. Det går självklart bra att ställa frågor även då det ej råder så kallad frågestund. Jag har avstått från att ta bilder på den nya lägenheten av den enkla anledningen att jag håller på att måla om väggarna överallt och fixar och donar. Så snart jag blir klar med detta utlovas garanterat bilder här på bloggen. Vill du veta hur det ser ut just nu kan du ringa mig på till exempel skype då jag har fått information om att msn messenger har lagt ner sin versamhet. Mycket tråkigt tycker jag, nästan samma känsla som när Lunarstorm la ner om u minns.
Ha en bra dag Dolores!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: