Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Torsdag

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan med Johanna hemma hos Stina och väntar på mat, asså shit vilken träningsvärk jag har. 
Tänk om jag bara hade Hållö igång med träningen, är verkligen som att börja om från noll igen och jag har aldrig haft såhär ont i benen. 
Idag har jag solat, fikat på kaffestugan med Johanna och bara chillat. 
Igår var jag och Stina på hockey i Mora, tydligen så stör det folk att jag är djurgårdare och går på Moras matcher. Men man tager vad man haver som jag redan skrivit ett skitlåmgt inlägg om förut, så orkar inte försvara mig igen :) 

Det är fascinerandeatt folk verkar vara så jävla intresserade av mitt liv, asså allvarligt, är det verkligen så spännande? Sen äre ju bara att fråga mig om man undrar nåt, jag är inte den som är den och delar gärna med mig av mitt tråkiga liv. 

Såååååå, äre nåt ni är nyfikna på? ;) 



KramiZ / 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: