Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Svar

Kategori: Allmänt

Hej hopp alla fina läsare! 
Jag glömde ju bort att jag haft frågestund och självklart ska jag svara på frågorna :) 

Kan du inte börja skriva lite mer om din vardag
Hej, jo självklart ska jag börja skriva om min vardag precis som jag gjorde förut. Grejen är att jag haft så lite inspiration till att blogga på senaste så har mest blivit korta citat ut låttexter. Ändring utlovas! 


Vet inte om det är fel fråga. Hur dog din mamma? Hur gammal var du?
Min mamma dog när jag var sex år, men jag minns ganska mycket ändå. Hur hon låg på sjukhuset och när hon fick komma hem ibland för att tillslut åka in igen. Det är en ovanlig sjukdom som jag har glömt namnet på. Inga läkare varken i Mora eller Uppsala hade nånsin sett det förut. Hennes hjärna dog liksom sakta men säkert, det började med migrän och svimningar och slutade med att hon nästan låg nedsövd mesta delen av dygnet. En mycket jobbig tid både då och flera år senare. Det är inte alls fel fråga, jag tycker det är bra när folk vågar fråga :) 

Vad jobbar du med
Jag jobbar som servitris på Toppstugan i grönklitt, men jag jobbar även i restaurangen på Tegera arena i Leksand när Leksand har sina hemmamatcher :) 


Är du deppig? För allt du skriver verkar vara som att du hade typ kärleksproblem eller nåt 
Korrekt uppfattat. 
Just nu är jag dock inte så deppig längre, har separerat med min sambo och det var jävligt jobbigt. Mitt sätt att uttrycka mig gör jag oftast genom att lägga upp nån skum bild här på bloggen och ett citat från någon låttext som jag tycker passar in i mitt liv. 
Nu har jag flyttat till en ny lägenhet ensam och jag trivs som tusan :) inga fler deppiga inlägg ;)




Hoppas ni fått svar på era frågor annars är ni välkomna att fråga igen! 

Puss och kram /


Kommentarer


Kommentera inlägget här: