Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Onsdag

Kategori: Allmänt

tjenaheeej!!
sitter här och dricker kaffe och väntar på att Lucas ska komma hit. Han håller på och målar i min nya lägenhet :) det är typ fullt med hål i alla väggar och färgen är inte så jättefin, ,men det blir nog bra tillslut. Det är bra med nyttiga kontakter ;)
Idag ska jag börja klippa lite film och sätta ihop en liten "teaser" inför våran jaktfilm som kommer ut 2016.
Anledningen till att vi flyttat fram lanseringen ett år är för att jag inte får jaga på egen hand i år och då kommer det ju inte bli nån "jakt med Lucas och Rebecca" utan mer jakt med lucas och Rebecca tittar på.
Igår var jag på min första jägarkurs, det verkar sjukt spännande men ändå lite långdraget liksom. Han som är lärare pratade väldigt mycket och svävade ut en hel del, men det var ju bara introduktion så det gör väl inget. Hoppas han inte gör samma sak när vi har mer inriktade lektioner, då kommer man få lov att sitta där fem timmar minst.
Jag trivs så sjukt bra i den här lägenheten, ett tag trodde jag att mitt liv var över, att jag aldrig skulle få må bra igen. Det är sjukt att på bara några veckor så har det mesta ordnat upp sig, och jag ser väldigt ljust på framtiden!
Jag ska försöka få Lucas att tapetsera en fondvägg i sovrummet, hade vart sjukt snyggt, men tydligen så är det jäkligt mycket jobb för det eftersom att det är målat på väv nu, haha. Jag fattar ingenting om sånt, men man kan ju alltid hoppas :D

https://cdn3.cdnme.se/2857593/7-3/img_3221_5459f14fe087c321c84275ea_thumb.jpg

hadeeeeeee

Kommentarer

  • Dolores Fransson säger:

    Hej Rebecca Rubin! Kanske hade denna fråga lämpat sig bättre för frågestunden men jag vågar fråga nu med!!: kan du lägga upp några bilder som visar hur det ser ut i din lägenhet?? Vore kult, tack på fölhand :) *gnägg*

    2014-11-05 | 22:20:11

Kommentera inlägget här: