Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Söndag

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut i kroppen, även fast jag inte har jobbat sådär jättemycket eller tränar jättehårt så har allt gått i ett hela tiden, så det har vart skönt att ta en vilodag idag och bara kolla på film efter jobbet. Imorgon ska jag på massage, det ska bli skönt hoppas jag!
Eftersom att jag går och står ungefär hela dagarna och sen tränar ganska mycket så tror jag att jag ska boka en tid hos en naprapat som får knäcka ur mig lite.
ska nog förmodligen sälja min gamla telefon imorgon! Kul att sälja saker tycker jag. Jag har fortfarande mitt PS2 med tillhörande spel till salu, kanske hade vart nå för nån med barn?
 

nej, nu ska jag gå och lägga mig så att jag kan gå upp sen

/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: