Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Tjena mittbena

Kategori: Allmänt

när jag inte har så mycket för mig om dagarna jkan jag ju passa på och blogga lite :)
I fredags följde jag med Lina och Amadeus på hockey i Leksand, träffade en gammal jobbarkompis där och frågade lite snällt om inte han hade nåt jobb till mig.
Så nu ska jag jobba i restaurangen i tegerna arena på lördag! Kanonkul!
 
Igår kollade Andreas på bilen, han upptäckte ett fel och vi fixade det, men bilen startar fortfarande inte, så han ska kolla lite till på det :)
 dett det går åt rätt håll i alla fall hehe
 
Nu ska jag åka och lämna av Tobbe för han ska på ungdoms-sm i jakt , örke
Sen ska jag åka till min bästa och äta köttbullar
jag gillar köttbullar
 
Hejdå! /R

Kommentarer

  • Bex säger:

    hahah Linda ska det ju stå, inte Lina *FNISS*

    2013-10-03 | 12:34:14
    Bloggadress: http://bexets.blogg.se/

Kommentera inlägget här: