Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

hej igen

Kategori: Allmänt

Idag har jag kört bil för första gången här.
Jag körde Jan till skolan klockan 9 och sen hämtade jag honom klockan 12 igen, vi åt mat och spelade fotboll och sen tittade vi på tv. Nu är Jan i skolan igen, han började klockan tre och jag ska hämta honom klockan fem :)
Får se vad vi ska hitta på då! kanske träna lite engelska med han så jag fattar vad han säger!

shu! /R

P.S svar på kommentarerna!
Tobbe: ILY2 <3
Sistabossen: jag vet inte vem du är, men jag är dålig på att skriva för att jag tycker att det är jobbigt att skriva långt samtidigt som jag vill berätta mycket :)

Kommentarer

  • Lindis säger:

    Kul att killen heter Jan, utalar man det som svenska jan eller jean? hehe..

    Svar: Typ som djan! du vet lite betoning på j:et haha annars i spanien brukar dom uttala det chan haha :P
    Rebecca Fredriksson

    2013-05-07 | 18:06:20
    Bloggadress: http://lindabengtsing.devote.se

Kommentera inlägget här: