Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Hejdå

Kategori: Allmänt

Sitter på flygplatsen, planet går 11.10
Känner mig felplacerad bland alla svenskar som har vart här på semester en vecka eller kanske till och med mindre, och som går runt med Barcelona-hattar och allt möjligt. 
Jag är som sagt tacksam för att jag fått ta del av och lära känna den katalanska kulturen och jag måste medge att den svenska kulturen och det svenska levnadssättet aldrig kommer bli ens en femtedel så bra som den spanska! 

Nu ska jag dricka en coca cola zero och lyssna på senaste Dif-podden och längta lite till den 26e, måste även påpeka att samma dag tar Mora emot Djurgården i hockey! Hade ju vart en dröm att få krossa både Mora och Gnaget på samma dag ;) 

Ses snart! /R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: