Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

12 dagar

Kategori: Allmänt

12 dagar kvar av mitt äventyr i Katalonien. Det har varit bland dom bästa fyra månaderna i mitt liv och jag är så tacksam för att jag fått lära känna Spaniens bästa familj som har tagit med mig på saker som jag annars aldrig skulle få uppleva. Jag har en helt annan syn på Spanien än jag hade innan.
Spanien är inte bara sol och bad, drinkar och party!

Ska bli riktigt skönt att få komma hem till min underbara familj och mina fina kompisar! Och Tobbe såklart :) men jag kommer sakna detta!
Nu ska jag njuta av sista tiden här!

Pussochkramskumbanan/R

P.s igår kom en ny au pair till leas gamla familj och hon hade med sig bilar och mjölkchoklad från Sverige till mig!!!! Glad cheyyyyy

P.s2 hon är från Finland

Kommentarer


Kommentera inlägget här: