Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Fredag

Kategori: Allmänt

då har ännu en vecka gått!
denna veckan har vädret vart betydligt bättre, jag har kunnat solat lite iaf :)
 
I tisdags var vi på barbecue party, det var kul att träffa alla utbytesstudenter, tråkigt bara att alla drar hem till sina länder nu. Vi åkte hem ganska tidigt för att Lea skulle upp dagen efter. Hon måste ta hand om barnen på morgonen och köra dom till skolan och jag är i princip ledig fram till tolv varje dag :P
jag har även vaxat benen för första gången i mitt liv, det gjorde inte så ont som jag trodde, men nog sved det lite!
 
Idag har jag vart på fotbollsträning! det var superkul! Varje gång jag tränar med nåt nytt lag så är jag jättenervös för att jag tror att alla i mora är mycket sämre än alla andra, men än så länge är mora det bästa lag jag har tränat med! :) dom var inte dåliga här, men dom va inte superbra så jag hängde med i deras tempo! synd bara att säsongen här redan har slutat, det är ju så varmt på sommaren så dom har sin säsong under vintern!
 
yes yes jag vet inte så mycket mer vad jag ska skriva!
Jag tar gärna emot läsarmejl, till exempel var Fiona F en mycket trogen läsare förr och skickade mail nästintill varje dag! Nu får jag bara mail från mormor, men det är också kul :)
 
adios amigos! /R
 
 

Kommentarer

  • tobbson säger:

    mycket bra och intressant skrivet, 5 av 5 Håkan! jag ska nog börja skriva blogg om mitt liv i Orsa, tror det hade blivit succé!

    2013-06-08 | 02:38:38

Kommentera inlägget här: