Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Ny träningsvecka

Kategori: Allmänt

Ny träningsvecka startade idag, förra träningsveckan var den första sedan sjukuppehållet, så jag har haft lite träningsvärk här och där, har även fått känna på hur snabbt musklerna förtvinar. Det är tur att dom byggs upp ganska fort igen. 
Nu kanske ni tänker "vadå ny träningsvecka, det äe ju torsdag" 
Men jag har genom min goda vän delat in veckan i sju olika dagar och då spelar det inte så stor roll vilken veckodag det är, utan man börjar på dag ett och ibland kan det hända att vissa dagar förskjuts pga jobb eller andra anledningar och då kanske det tar 8 dagar att fullfölja schemat! 
Så idag är det dag ett alltså och det innebär bröst och triceps, det gick faktiskt oväntat bra, kanske berodde det på att jag ätit en ordentlig frukost och på att det inte va så mycket folk på gymet. Jag bryr mig inte så mycket om det är nå folk som ser mig och dömer mig, men det är skönare att träna när man har fri tillgång till alla maskiner och redskap och slipper vänta på andra eller stressa för att någon annan står och väntar på mig! 

Såhär ser då schemat ut :) dag 7 är det vila, men ibland så förskjuts schemat som sagt och då kan jag hoppa över vilodagen! 

Ikväll blir det jobb i Leksand och i helgen ska jag jobba i grönklitt och sen ledig måndag och tisdag :) 

Harebraaa /R

Kommentarer

  • Anonym säger:

    svettigt

    2014-01-23 | 03:17:48

Kommentera inlägget här: