Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Hej Sverige

Kategori: Allmänt

Har vart hemma en vecka snart, men det känns som flera månader!
Pappa var jättesnäll och lät mig använda hans bil som annars bara står och samlar damm, oturligt nog var batteriet helt slut så vi fixade ett nytt, bilen startade fortfarande inte så vi tänkte att det kanske va tändstiften som behövdes bytas. Igår bytte vi dessa men bilen startar fortfarande inte. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, kontot ekar tomt och mina kunskaper inom fordonsmekanik är ungefär 0%  Tobbes bror kan eventuellt kolla på den, annars kanske jag kan bogsera upp den till älsdalen så får Johannas klass titta vad det är för fel, allt kanske löser sig tillslut. Jag är van att inte ha förstort hopp.
Inge jobb har jag heller och verkar ganska tomt på den fronten, har gjort vad jag kan och skicka cv och grejer, men eftersom att jag bara söker extrajobb så blir det många nej. jag börjar jobba i november, men hadr vart bra att ha nåt att göra fram tills dess! Om det är någon som behöver vikarie så är jag tillgänglig 24 timmar om dygnet fram till 23;e november
ja ja, livet är väl så, det går upp och ner. Tur jag har en fin vän och en fin syster som kommer och livar upp stämningen lite!
 
Skypade precis med min spanska familj, det vart kul men det kändes konstigt, så långt borta på något vis..
Imorgon ska vi ut och jaga, eller ja, Tobbe ska jaga och jag följer med och hejar på! Nu ska jag sova
 
Godnatt /R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: