Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Tjena mittbena!

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan hemma hos Amadeus i Ludvika och kollar på när Linda spelar super Mario! Mycket intressant måste jg säga! Jag följde med henne hit igår eftersom att jag inte har så mycket bättre för mig, kul att komma iväg och göra något annat än att bara vara hemma och glo. Snart ska vi äta fajitas, det kanske låter gott ;) 

I helgen har jag jobbat och jagat, det sr väl inte superkul, mn man kan ju inte ha kul jämt liksom :) på fredag blir det jobb igen, kanske om vi har tur så har vi lyckats fixa felet med bilen då! Jag ska prova att trycka in någon säkerhetskod och håll tummarna nu kära vänner, jag behöver verkligen en bil!! 

Puss och kram skumbanan /R
Fina Bann :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: