Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Fredag

Kategori:

Fredag hela dan!
Igår var det kallt och regnigt, idag är det sol/moln/varmt/blåsigt/kallt och nu började det regna. Jag tror man brukar kalla detta för aprilväder, men det är maj. ÖRKE

igår var jag på GAC vilket är samma som mtc's MLR, det var minsann hårt och jag tror att jag har hittat Spaniens motsvarighet till Kattis!!! Crazy
Så idag tänkte jag gå på "total wellness"
I tron om att detta wellness-pass skulle vara något likt yoga eller så åkte jag till gymmet en timme tidigare och körde ett lagom hårt axlar och cardio-pass.
Väl inne i salen sen så visar det sig att "total wellness" är ungefär som "total fitness"
Spanjorerna är inte så bra på engelska, men jag trodde aldrig att wellness skulle vara så jobbigt. Det blev ju inte bättre av att det var Spanien-Kattis som hade passet! "REBECCA REBECCA kom igen!!!!" Skrek hon flera gånger när jag försökte vila.. Nu ska jag äta kex och kolla på tv.
Hejdå /R

P.s jag hade träningsvärk också :(

Kommentarer

  • tonfisken säger:

    Spännande! Undrar vilket sorts kex du åt?
    Ily<3

    2013-05-19 | 08:42:27

Kommentera inlägget här: