Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Söndag igen!

Kategori: Allmänt

Dagarna flyger förbi känns det som! veckouppdatering!
 
i måndags var vi i skolan igen för att göra prov, haha jag vet att kursen som vi vart med på i tre veckor är för lätt för oss, men det var ändå kul att få betyg igen :D jag fick 9,4 av 10,0 så jag är rätt nöjd faktiskt!

I tisdags var det fotboll för hela slanten som vanligt. Onsdagen bjöd på simträning precis i sin ordning!
I torsdags var det avslutning för alla erasmus-students på skolan så vi var där och sa hejdå (även fast vi inte ens träffat hälften av dom nån gång förr)
Alla kommer från olika länder typ holland, england, finland, mexiko, tjeckien m.m och några har vart här sen januari och andra ända sen september, så jag och Lea känner oss lite utanför nu eftersom att dom åker hem om två veckor och våran resa har precis börjat!
Efter avslutningen på skolan så drog vi en runda på stan i Vic och sen på kvällen var vi hemma hos en kille från mexiko som bjöd på mat och dryck. Det var väldigt kul och alla är väldigt trevliga och öppna :) Vi åkte hem när dom drog ut på krogen, typ 12 eftersom att Lea skulle upp kl 07 dagen efter. Det känns väldigt konstigt att dricka tre glas vin och sen köra bil, men det är ganska normalt här!

I fredags var vi ut och käkade och drack lite med en släkting till sara (Leas "mamma") hon är 22 precis som mig. Vi var ut här i Torelló, vilket är typ som att gå ut i orsa så det var väl inte sådär jättespännande!
Igår (Lördag) drog vi en runda på stan igen ;) Och idag har vi vart borta hela dagen till en jättestor nöjespark som heter PortAventura, jag gilllar karuseller och när det kittlas i magen :D
 
PÅ tisdag är vi bjudna på barbecue med några från skolan, det ser jag fram emot!
 
Jag vet inte riktigt hur man skriver en intressant blogg, men jag försöker skriva det mesta jag gör här så att mina nära och kära kan ta del av det :) Plus att jag slipper berätta samma sak femton gånger!
 
nu tänkte jag bjuda på en bildbomb från den gågna veckan!
 
Fotbollsträning :P
 
parklek
 
Jans supersöta kusiner Aniol och Clara 6 månader gamla :)
Jan och Mireia
 
Jan, Nica och Martina
KAKMONSTRET <3
 
Skepp o hoj! /R
 
P.S jag har färgat håret (ljust)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: