Bexets

Bara så länge det finns stjärnor över oss

Torrevieja

Kategori: Allmänt

Hejhej bloggen!
Nu är det ett tag sen jag skrev igen!
jag har liksom inte haft möjlighet. Linnea åkte hem Lördag morgon den 10e augusti, på eftermiddagen åkte vi till Barcelona för att ta båten till Menorca!
Menorca är en underbar ö! det finaste jag sett i mitt liv faktiskt.
Vi solade och badade, åt god mat och en dag hyrde vi en båt så vi kunde åka till massa små stränder dit det är nästintill omöjligt att ta sig till fots om man inte vill gå i flera timmar, så de var orörda och jättefint vatten. Vi snorklade och tittade på fiskar.
söndagen veckan efter åkte vi hem igen och på måndagen åkte vi till deras hus vid kusten, jag blev magsjuk och på onsdagen åkte jag till pappa och kicki i torrevieja, här är jag nu!
Vi har inte gjort så mycket, men det är skönt med lite semester. Veckan på Menorca var ju såklart också semester, men det är skönt att komma bort lite från familjen och slippa bry sig om ansvar för barn och framförallt få prata svenska hela dagarna!

Jag vet inte när jag ska åka tillbaka till barca, kanske imorgon, för jag har fotbollsträning på kvällen, men som sagt jag vet inte.
Jag känner att det är mer intressant med bilder än en massa text, så jag kör på de!
 
Menorca
 
Solnedgång över Barcelona
 
En fyr på Menorca. Jävla högt stup vare också
 
Dagen vi hyrde en båt
 
OBS inte redigerat någonstans!!
 
Jag med Jan och Nika :)
 
Jag och kidzen
 
Jag och Mireia!
 
 
Nu ska jag kolla på lite svensk tv och njuta av faktumet att om tre veckor sitter jag hemma i min egen lägenhet i orsa <3
 
PK/R
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: